På väg!!

Nu är vi äntligen på väg till Mantorp, vi har precis åkt igenom Katrineholm.
Det blev inte en alldeles för tidig morgon, vi gick upp kl 7.

Jag hoppas att jag inte har glömt någe,. fast det tror jag att jag inte heller har gjort.

När vi kommer fram till Mantorp så ska vi börja med att åka där terrängen är imorgon för att gå banan, se åker vi vidare till Liljas anlägning i Mantorp där dressyren och hoppningen är idag. Jag ska rida dressyren kl 16:12.

Lenni ska sova på Mantorpstravet i natt och vi ska sova på Brandstationen i Linköping.

Jag ska sattsa järnet  idag och det är bara att vinna eller att försvina som gäller.

Åter kommer med resultat......!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0