En lyckad helg!

Efter gårdagens hoppning och dressyer så låg jag på en 6plats av 15 startande i min klass, där det enbart var juniorer. Jag fick 54 straff i dressyren och 4 straff i hoppningen.



När vi väll gick ut i terrängen så flöt allt bara på som det ska och vi red in på optimaltiden 2,57 precis. Så där blev det inga straff så vi slutade på 58 straff som räckte  till en 3 placering. Så vi fick roset, plaket, b-vitamin och en säck morötter.

Lite hinder!

Vattnet


Trollstock


Mot sista hindret


Troll stocken framifrån


Pallisad och häck


Räcke i backe


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tittade på dom fina bilderna igen. Emma är duktig att fota, hon kanske kunde bli fotograf. Roligt att vi ska gå ut i morgon och äta på grek restaurang. Vi ses i morrn. Kram, kram

2009-08-19 @ 19:43:25
Postat av: Anna

Vad fin bloggen är Oscar! Kul med alla bilder. Jag ska länka till den ifrån min så fort jag får bilderna på Bella och kan skriva inlägget om er. Lycka till med hästarna!

2009-08-21 @ 13:21:46
URL: http://bidermans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0