Dressyr!

Idag har jag varit och tränat dressyr igen för Carina Axling. Det gick väldigt bra. När vi åkte hemifrån så var det ganska fint väder men när vi kom fram till Ärla så spö regnade det. Men nu för tiden så är det bra att det finns ridhus att rida i.....!  Jag red igenom programmt som jag ska rida i Mantorp i helgen. Det blev till att rida programmt många gånger innan det blev riktigt bra.

När vi kom hem så var det fortfarande regn så det blev inte mycket gjort, vi fikade med äppelpajen som jag och Emma gjorde på dan. Sen så sattte jag mig och  numererade alla banden från träningar och tävlingar som vi inte hade gjort tidigare.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så roligt att läsa vad du skriver, vilka förberedelser du och ni gör. Grattis än en gång till 3:dje priset. Det var väl bra jobbat!

Roligt också att ni kom hem en stund och fikade och berättade om eran Mantorpresa. Synd att vi inte kunde se filmen på dig när du tävlade. Men spara den så vi kan se den senare på eran TV.Kram från mormor och morfar.

2009-08-17 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0